jansssonst

Alla inlägg under februari 2011

Av tess jansson - 28 februari 2011 19:47

hej hej,

ni kan fortfarande va med på min tävling :D


just nu lyssnar jag på musik (som vanligt!)



den e kanske lite gammal men fortfarande grym ;))


//Tess :)



Av tess jansson - 28 februari 2011 17:01

hej hej, 

ska ha en blogg tävling med Veckans Blogg!


  


pris är en länk här vid sidan av din blogg

<------------------------- 


länken kommer finnas i en vecka! 


För att Delta skickar du in en komentar till DETTA inlägget!


I din komentar ska du motivera (förklara) Varför just du ska vinna. 


det kommer vara två vinnare som jag utser på Söndag. 

En vinnare lottar jag ut en Vinnare kommer jag välja ut :)


har ni frågor kan ni bara fråga :)


Lycka till!


//Tess :)


Av tess jansson - 28 februari 2011 14:17

hej hej,

stannade hemma idag men tror nog jag kan gå till skolan imorrn :) Saknar julle som F*n! ;s


saknar ju alla andra också men det var hundra (c:a en) Vecka/or sen jag träffade henne!!


//Tess ;( 

Av tess jansson - 27 februari 2011 19:35

hej hej,

mår lite bättre nu men det blir fortfarande ingen skola imorrm ;( tycker de e tråkit för min älskling Julia kommer tillbaka från skid semester :D men jag kommer inte kunna träffa henne ;/ tror hon kom hem igår...


Snart blir det solsidan och en kex choklad :) mums.. även om man är sjuk får man gotta sig, hihi.


  

ses sen ;)


//Tess   

Av tess jansson - 27 februari 2011 15:14

hej hej,

idag har jag tittat på tv... o inget mer-.-' 

tror nog jag e sjuk, liksom har ont i halsen, ont i huudet så tror nog inte jag kommer till skolan imorrn ;(


Just nu e de musik:



Hurricane - Rebound :)


//Tess   

Av tess jansson - 26 februari 2011 21:57

hej hej,

tittade inte på melodifestivalen men såg vilka som gick vidare ;)


Linda Bengtzing - E de fel på mig

Nicke borg - Leaving Home 



svt//Linda bengtzing


svt//Nicke borg


istället tittade jag på Accepted en film som gick på trean ;)


  



 Trailer





ska snart sova ;)


//Tess ;)

Av tess jansson - 26 februari 2011 15:35

hej hej,

ska dra och duscha sen ska jag köpa godis :D fast inte lös godis utan choklad! ;)


sen ikväll tror jag att vi skulla käka tacos :)  mums!


sen så har vi ju melodifestivalen ikväll ;)


  

kvällens låtar:

  • Mellony Club - The hunter
  • Julia Alvgard - Better or Worse
  • Lasse Stefanz - en blick och nånting händer
  • Linda Pritchard - Alive
  • Anders Fernette - Run
  • Linda Bengtzin - E de fel på mig
  • Nicke Borg - Leaving home
  • Love Generation - Dance Alone

Har redan hört alla... men tänker inte avslöja något ;)


Ni kan själva höra dom på www.svt.se ;)


//Tess ;)

Av tess jansson - 26 februari 2011 09:35

hej hej,

vaknade nyss så e ganska trött! -.-,




  

igår på discot efter nån hade lagt en stink bomb! blev typ  fullt där ute! efter en stund kunde vi gå in igen :)


//Tess ;)

Fler besökare på din blogg?

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg??
 0-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41 +

Presentation


hejj o välkomen till min blogg, lämna gärna en komentar!♥^^

Novell del...

Fråga mig

13 besvarade frågor

Veckans skämt!

Det var tre stcken dödsdömda brottslingar från Tyskland, Italien och Norge som skulle dö så dommaren gav dom tre olika val att dö på

 

1. Bli skjuten.

2. Bli hängd.

3. Få AIDS-virus insprutat i kroppen.

 

Tysken sa: "Skjut mig." PANG så var Tysken död.

 

Italienaren sa: "Häng mig." vips så va han borta.

 

Norrmanen sa: "Ge mig lite utav det där AIDS-viruset."

 

Vaktera sprutade in viruset i kroppen på Norrmanen, som började skratta så att han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och undrade vad det var för fel på killen. Norrmanen sa "Ge mig en spruta till". Vaktera gjorde som han sa och sprutade in en till injektion. Nu skrattade Norrmanen så att han storkna, han rullade runt på marken och tårarna sprutade. Slutligen frågade en av vakterna "Vad är det för fel på dig människa?!"

 

Då svarade Norrmannen: "Ni är ju så korkade ,jag har ju kondom på mig!"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Göstbok

länkar!

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards